•Pentru a atrage atentia candidatilor, conducerea Universitatii Tehnice va realiza filmulete de prezentare a fiecarei facultati, alaturi de brosuri cu caracter informativ
Concurenta dintre institutiile de invatamant superior face universitatile sa apeleze la mijloace publicitare si de promovare intalnite pana acum doar in domeniul economic. Conducerea Universitatii Tehnice "Gh. Asachi" a ajuns la concluzia ca brosurile de prezentare a Universitatii si vizitele cadrelor didactice in liceele din zona nu sunt suficiente pentru captarea interesului viitorilor candidati la admitere. "Prorectorii Victor Bulacovschi si Laurentiu Slatineanu au facut recent o serie de vizite in liceele din judetul Neamt, pentru a populariza admiterea din iulie la Universitatea noastra. Tinerii s-au aratat mai putin interesati de un material informativ la nivelul intregii universitati, cerand insa materiale individualizate pe facultati, cu date privind numarul de locuri, disciplinele studiate, specializarile existente, posibilitatile de cazare si, mai ales, despre oportunitatile existente la terminarea studiilor. Pe scurt, s-a constatat ca eficienta nu e a unui material mai amplu, ci a unuia mai detaliat", a relatat prof. univ. Gheorghe Zet, secretarul stiintific al Universitatii Tehnice.
Tinand cont de aceste constatari, Biroul Senatului a aprobat tiparirea, la tipografia Universitatii, a unor materiale informative suplimentare, mai detaliate, menite sa trezeasca interesul liceenilor. Mai mult, conducerea Universitatii a aprobat realizarea unor materiale filmate care, in cateva minute, sa prezinte fiecare facultate in parte. O alta initiativa menita sa faca atractiva oferta educationala a Universitatii Tehnice a venit din partea studentilor, mai avizati in privinta privilegiilor extra-scolare pe care ti le confera statutul de politehnist. "Studentii s-au oferit ca la