TIMISOARA. Parcarea centrului comercial Profi din Calea Sagului a ajuns in atentia inspectorilor Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului Timis, dupa ce, in ultima vreme, zeci de persoane au reclamat faptul ca, venind la cumparaturi, s-au trezit cu masinile blocate si, ulterior, obligate sa achite o taxa de 388 de lei pentru a si le recupera.
Plangerile sunt indreptate atat impotriva conducerii magazinului, care tolereaza aceasta afacere, cat si impotriva asa-numitilor „ingeri galbeni”, respectiv angajatii firmei „Banat Tractari” Giarmata, care sunt acuzati ca, seara de seara, vaneaza clientii care, nestiind programul de functionare al unitatii, vin sa-si faca anumite cumparaturi dupa ora 22.
„In seara zilei de 21 iulie 2013, am intrat cu autoturismul personal in parcarea magazinului Profi. Mentionez ca eram client fidel al acestui magazin, iar unul dintre motivele pentru care mergeam aici era ora tarzie de inchidere, respectiv ora 24. Nu am cunoscut faptul ca, duminica, programul de functionare este pana la 22 si, in acea zi, la ora 22.15, am parcat autoturismul in parcare si m-am indreptat cu sotia spre intrarea magazinului. Intentia de a intra se poate verifica si pe camerele de supraveghere. Intrucat usile erau inchise, am traversat pentru maxim 10 minute la un magazin de vis-a-vis. La intoarcere, am constatat ca usile din fata ale autoturismului fusesera blocate, fiind informati de catre un domn de la Ingerii galbeni (sigla sub care functioneaza societatea respectiva) ca avem la dispozitie 15 minute pentru a plati o taxa exorbitanta de 388 de lei pentru deblocare, in caz contrar masina urmand a fi relocata, urmand sa achitam 900 de lei a doua zi”, povesteste Mihai-Dan Vladu, din Timisoara, in reclamatia depusa la OPC, dupa ce a fost nevoit sa achite acea taxa pentru a-si recupera masina.
„Este inadmisibil ca o societate