Campania electorală e la două luni distanţă, aşa că momentan nu poate fi învinovăţită pentru mizeria de pe stâlpii, gardurile şi chiar ghivecele din Bucureşti. Vinovaţi pentru afişele care au răsărit după topirea zăpezii sunt doar întreprinzătorii disperaţi să-şi facă reclamă plătind doar afişele şi pe cei care le lipesc. Campania electorală e la două luni distanţă, aşa că momentan nu poate fi învinovăţită pentru mizeria de pe stâlpii, gardurile şi chiar ghivecele din Bucureşti. Vinovaţi pentru afişele care au răsărit după topirea zăpezii sunt doar întreprinzătorii disperaţi să-şi facă reclamă plătind doar afişele şi pe cei care le lipesc.
Unii cara molozul, o parte cumpără rable, în timp ce alţii se oferă să-ţi cureţe coşul de la sobă sau te îmbie cu spectacole şi cu ore de dans. Până aici, aparent nici o problemă! Cu toate astea, când vezi stâlpii, gardurile sau cutiile care adăpostesc transformatoarele de energie electrică din Capitală, te îngrozeşti de cum arat
În urmă cu o săptămână, primarul general al Capitalei a anunţat că va amenda persoanele care lipesc afişe şi anunţuri pe stâlpi, garduri şi pe construcţiile din staţiile RATB, cu 5.000 de lei, în cadrul campaniei ”curăţenia de primăvară în oraş”, care mai prevede spălarea trotuarelor, refacerea spaţiilor verzi, toaletarea copacilor şi ridicarea cabinelor telefonice devenite epave.
Oricine face o plimbare prin oraş îşi dă seama însă, că marea salubrizare nu a început sau, oricum, nu a început cu stâlpii. Poate cine ştie, s-or fi gândit autorităţile să amâne jupuirea afişelor până după alegerile de pe 10 iunie, când stâlpii vor fi ”bandajaţi” cu postere ale candidaţilor la primării.