Aproape 330.000 de clienţi abonaţi la televiziunea digitală şi peste 255.000 de persoane care au preferat serviciile pe segmentul de televiziune prin satelit au fost înregistraţi la finele lunii octombrie a acestui an de către UPC România, în ambele cazuri semnalându-se creşteri semnificative, de 4,4%, respectiv de 5,6%, potrivit datelor prezentate, joi, într-o conferinţă de presă, de către Severina Pascu, CEO UPC România.
Astfel, în intervalul iulie-septembrie 2011, UPC România a înregistrat creşteri pe segmentele de business în care activează: televiziune digitală şi prin satelit (DTH), Internet şi telefonie fixă. Totodată, compania a înregistrat importante creşteri şi pe segmentele de internet şi telefonie fixă, ca rezultat al eforturilor de promovare a celor mai bune oferte 3Play.
În ceea ce priveşte televiziunea digitală, s-a consemnat o creştere a bazei de clienţi UPC cu 4,4%, comparativ cu al doilea trimestru al acestui an, numărul clienţilor ajungând la aproape 329.000 de persoane. Trendul crescător pe acest segment este evidenţiat şi de rezultatul de la sfârşitul lunii octombrie 2011, respectiv 333.300 clienţi de televiziune digitală. Faţă de anul trecut, UPC a înregistrat o creştere de aproape 25% a numărului de clienţi de televiziune digitală.
Cu o creştere constantă în ultima perioadă s-a evidenţiat şi segmentul de televiziune prin satelit (DTH), numărul de clienţi pe acest segment la sfârşitul trimestrului III fiind de 255.500, adică o creştere de 5,6% faţă de trimestrul II. În acelaşi timp, la data de 30 octombrie a.c., UPC înregistrează un număr de 260.700 clienţi.
La capitolul servicii de internet, comparativ cu trimestrul anterior al acestui an, dar şi cu perioada similară a anului trecut, UPC şi-a extins numărul de clienţi şi pe segmentele de telefonie fixă şi Internet. Astfel, UPC a înregistrat o e