Braşovenii care au avut anul trecut venituri din categoria activităţilor independente, din cedarea folosinţei bunurilor, din activităţi agricole impuse în sistem real, câştiguri din transferul titlurilor de valoare sau din operaţiuni de vânzare-cumpărare de valută la termen vor primi prin poştă, începând cu 1 aprilie, declaraţia de venit astfel încât să-şi îndeplinească în mod cât mai simplu obligaţia de declarare a veniturilor realizate în anul 2007.
Aceştia urmează să primească gratuit prin poştă un pachet informaţional care va cuprinde 2 exemplare ale formularului 200 „Declaraţie privind veniturile realizate”, ghidul privind completarea şi depunerea Declaraţiei privind veniturile realizate în anul 2007, scrisoarea adresată contribuabililor, semnată de preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, plicul „CR” destinat transmiterii declaraţiei de venit de către contribuabili către organul fiscal, plicul exterior pentru transmiterea documentelor pachetului informaţional către contribuabili.
Costurile poştale pentru transmiterea în regim „recomandat” , precum şi costurile poştale pentru transmiterile returnate sunt suportate de către ANAF. Costurile poştale pentru trimiterile sosite cu indicaţia specială „recomandat” la unităţile fiscale destinatare de la contribuabili sunt suportate de direcţiile judeţene ale finanţelor publice judeţene din bugetele proprii.
DGFP Braşov recomandă contribuabililor să utilizeze plicul primit pentru transmiterea prin poştă a declaraţiei de venit, iar depunerea acestuia la oficiile poştale să se facă în zilele lucrătoare, pentru că taxele poştale suplimentare vor fi suportate de aceştia, întrucât C.N. Poşta Română percepe tarife poştale majorate pentru depunerile efectuate în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbătorile legale.
„În cazul în care contribuabilii au realizat mai multe categorii de venit din