Vineri, 19 octombrie 2012, ora 09:30, Medien Conferences si Saga Business & Community organizeaza la Hotel InterContinental, Bucuresti, cel mai important eveniment CSR al anului. Ajunsa la a 7- a editie, conferinta CSR'12 - The New Geography of CSR & Sustainability isi propune sa aduca la aceeasi masa de discutii specialisti ai domeniului, astfel incat sa ofere participantilor ocazia de a dezbate studii de caz de succes, dar si de a analiza potentiale solutii pentru provocarile din acest domeniu.
La eveniment sunt asteptati specialistii din zona responsabilitatii sociale, a comunicarii, marketingului, resurselor umane si a mediului inconjurator.
Vor fi abordate studii de caz prin care participantii pot vedea cum poti sa iti implici si sa iti loializezi clientii prin programe de responsabilitate sociala corporatista, care sunt diferentele intre practicile globale si locale, cum anume este cel mai indicat sa iti comunici initiativele prin social media.
Pentru a oferi o paleta cat mai larga de studii de caz, organizatorii au invitat atat nume cu greutate din multinationale, cat si din agentiile care gandesc si implementeaza in mod eficient programele de csr ale companiilor. Invitatii vor acoperi urmatoarele intrebari / realitati: Cum pot promova corporaţiile practicile de sustenabilitate in diferite tări, culturi si nevoi, in contextul globalizarii? Cum afecteaza aceste practici recuperarea economica? Care dintre subiectele de sustenabilitate si CSR sunt cele mai atractive in blogosfera? Cum să cresti gradul de constientizare si popularitate al programelor de CSR prin produsele tale?
CSR'12 - The New Geography of CSR & Sustainabilityare, asadar, in vedere abordarea unei game variate de teme, purtand discutia din zona online/ blogosfera in cea de branding si cea de practici de sustenabilitate.
Despre toate acestea vor dezbate speakeri, precu