TVR a anunţat, vineri, lansarea site-ului de ştiri TVRinfo.ro, un produs care îşi propune, pe lângă livrarea de conţinut jurnalistic propriu, să prezinte tot ceea ce televiziunea publică produce în materie de news şi current affairs - ştiri, interviuri, dezbateri, reportaje, anchete, relatează Mediafax.
Lansat sub sloganul "Aici sunt ştirile", TVRinfo.ro, un proiect al Departamentului TVR Interactiv, îşi propune să vină în întâmpinarea nevoii publicului de informaţie relevantă, actualizată în timp real, se arată pe site-ul Televiziunii Române.
Site-ul răspunde, de asemenea, unei schimbări semnificative în comportamentul de consum media: România are 8 milioane de utilizatori de internet, potrivit unui studiu realizat de Saïd Business School (Oxford University), la comanda Cisco, în 2010. De asemenea, potrivit Facebrands, 4,7 milioane de români au cont de Facebook, motiv pentru care TVRInfo va avea o prezenţă activă, gestionată direct de editorii site-ului, pe reţelele sociale, se mai spune în comunicatul postat pe tvr.ro.
TVRinfo.ro îşi propune să se diferenţieze pe piaţa media din România printr-o selecţie riguroasă a informaţiei, în acord cu misiunea publică a TVR, dar şi prin valoarea adăugată pe care echipa TVRinfo.ro o va aduce prin contextualizarea evenimentelor, infografice, materiale video de arhivă.
Site-ul de ştiri al TVR este condus de redactorul-şef Teodor Tiţă, jurnalist cu 12 ani de experienţă în presă şi management media, şi de Alexandra Bădicioiu-Matei, redactor-şef adjunct, care are 10 ani de experienţă în presă.
"TVRinfo.ro e primul dintre proiectele TVR Interactiv din acest an: vor urma, în scurt timp, site-ul de corporaţie al TVR, un portal video şi două site-uri dedicate unor evenimente sportive: Campionatul European de Fotbal şi Jocurile Olimpice", a spus Mona Dîrţu, directorul TVR Interactiv.
Site-ul tvrinfo.ro