Black Friday aproape că s-a încheiat, iar rezultatele sunt impresionante pentru mai multe magazine offline sau online. Performerii sunt cei ce de la eMag, atât la ofertă, cât şi la calitatea serviciilor oferite.
eMag a câştigat prin fiabilitate
eMag a terminat prima parte a zilei cu peste 100.000 de produse comandate şi peste 1,2 milioane de oameni care au intrat pe site. Faţă de anul trecut, traficul a fost de trei ori mai mare, eMag neanunţând ora de start pentru a nu risca suprasolicitarea serverelor.
Site-ul a fost online aproximativ 95% din timp, iar reprezentanţâii companiei au mărturisit câte servere au fost puse la bătaie pentru asemenea reuşită. 100 de servere au făcut ca traficul să nu dea jos eMag, aşa cum s-a întâmplat cu alte magazine online care au avut de suferit pe parcursul zilei, poate cel mai grav caz fiind cel al lui evoMag, care a fost picat aproximativ 95% din timp.
În final, eMag are de livrat 80.000 de comenzi înregistrate astăzi.
Flanco a dat cu tirul
UPDATE: În prima zi de Black Friday, până la ora 18:00, peste 70.000 de clienţi au cumpărat cel puţin un produs din magazinele Flanco. Dintre codurile comerciale de produs listate în cadrul campaniei, în număr de peste 1.000 la începutul zilei, s-au epuizat stocurile pentru mai puţin de 100 de modele. Reprezentanţii companiei, prin vocea Violetei Luca, CEO Flanco, au declarat că au vândut cât într-o lună întreagă.
Datele de la Flanco au arătat şi ele foarte bine, mai ales că site-ul acestora a avut probleme uneori şi a picat mai des decât cel al eMag. La orele prânzului, când s-au făcut calculele şi au început să se termine stocurile, magazinul vânduse 25.000 de produse, 100 de produse erau facturate pe minut, iar clienţii au cumpărat 25 de tiruri de maşini de spălat şi frigidere.
Clienţii Flanco au cumpărat 3.500 de televizoare până la prânz, 1.500