Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat difuzarea în regim de campanie socială a unor spoturi pentru radio şi televiziune care să dezvolte spiritul civic al bucureştenilor. Spoturile vizează campania „De ce iubim Bucureştiul”, prin care agenţia care o realizează, GMP Advertising, şi-a propus să sensibilizeze „ceea ce noi, bucureştenii, avem din ce în ce mai puţin, şi anume spiritul civic”.
Echipele de cercetare ale agenţiei au ajuns la concluzia că bucureştenii, şi tinerii în special, nu au o părere tocmai măgulitoare despre Capitală (în treacăt fie spus, nici restul românilor nu se dau în vânt după Bucureşti). Au constatat că, deşi sunt mulţumiţi de carierele lor, cei care trăiesc pe malul Dâmboviţei îşi denigrează senin oraşul. Aşa că au decis să realizeze campania socială cu pricina, „o campanie emoţională, care are rolul de a dezvolta apartenenţa la acest oraş”. Demersul, propus de Apa Nova, va dura două luni. Mai mult ca sigur că în 60 de zile nu se va îmbunătăţi impresia adesea deplorabilă pe care le-o face Bucureştiul chiar şi propriilor locuitori, dar măcar o idee mai „curat” în ochii lumii să ajungă, din octombrie încolo.
CNA a mai aprobat promovarea în regim de campanie socială a unui eveniment, de data asta a unuia din sfera artistică. În 2007, trupa Iris împlineşte 30 de ani de activitate, iar spectacolul care va marca momentul va fi promovat de postul public de televiziune. Solicitarea de difuzare în regim de campanie socială a show-ului aniversar a venit din partea firmei Fun Time Production SRL.
Preşedintele interimar al Consiliului, Răsvan Popescu, a dat un verdict favorabil: „În măsura în care găsesc colaboratori care să sponsorizeze evenimentul, CNA este de acord ca promovarea să nu se facă în regim de publicitate”.
Cristi Minculescu, simbolul Iris, şi-a convocat deja fanii la Aeroportul Otopeni, pentru început