Prais Communications a lansat „Iniţiativa LOHAS”: Lifestyles of Health and Sustainability (stiluri de viaţă sănătoase şi durabile), o linie completă de servicii PR şi marketing strategic care are ca obiectiv promovarea pieţei produselor şi serviciilor realizate prin practici de afaceri economic sustenabile, prietenoase faţă de mediul înconjurător. Iniţiativa LOHAS -PRAIS se va materializa începând cu acest an, printr-o serie de dezbateri publice, campanii de informare la nivel naţional, conferinţe, seminarii, în paralel cu dezvoltarea unor proiecte şi a unui concurs naţional.
LOHAS este un termen care desemnează un segment de piaţă cu o creştere spectaculoasă în America de Nord, Europa Occidentală, Japonia şi Australia. Centrată, în principal, pe patru direcţii distincte - sănătate (stiluri de viaţă sănătoase), mediu (ecologie, stiluri de viaţă ecologice), dezvoltare personală şi economie durabilă - piaţa LOHAS este măsurată şi evaluată constant de Institutul de Marketing Natural (NMI) din Statele Unite, cel care a creat acest concept.
Consumatorii LOHAS doresc să ştie „de unde vine?”, „cine l-a produs?”, „în ce este ambalat?” un anumit produs şi „ce se va întâmpla cu el după ce îl arunc?”. Denumiţi şi „creativi culturali” de către sociologul american Paul H. Ray, aceştia desemnează un larg segment de consumatori educaţi din societatea occidentală, care iau decizii conştiente de cumpărare şi investiţii, bazate pe solide valori sociale şi culturale. Prais Communications a lansat „Iniţiativa LOHAS”: Lifestyles of Health and Sustainability (stiluri de viaţă sănătoase şi durabile), o linie completă de servicii PR şi marketing strategic care are ca obiectiv promovarea pieţei produselor şi serviciilor realizate prin practici de afaceri economic sustenabile, prietenoase faţă de mediul înconjurător. Iniţiativa LOHAS -PRAIS se va materializa începând cu acest an