Peste 31% din romanii care navigheaza pe internet folosesc si servicii bancare online, arata un sondaj online realizat de Bursa de Reclama, o platforma de publicitate online cu peste 7,6 milioane de vizitatori unici. Studiul a fost realizat in perioada 15 iulie-5 august 2010 pe un esantion de circa 6.300 de respondenti, din care aproape 2.000 s-au declarat utilizatori ai serviciilor de Internet banking. In general, bancile cu cote mari de piata in offline au cote de piata mari si in mediu
Peste 31% din romanii care navigheaza pe internet folosesc si servicii bancare online, arata un sondaj online realizat de Bursa de Reclama, o platforma de publicitate online cu peste 7,6 milioane de vizitatori unici. Studiul a fost realizat in perioada 15 iulie-5 august 2010 pe un esantion de circa 6.300 de respondenti, din care aproape 2.000 s-au declarat utilizatori ai serviciilor de Internet banking.
In general, bancile cu cote mari de piata in offline au cote de piata mari si in mediul online, primele patru clasate din punct de vedere al numarului de utilizatori fiind BCR, ING Bank, BRD si Raiffeisen. Exceptie face ING Bank, care are o pozitie mult mai buna in acest clasamentul decat in cel realizat in functie de marimea activelor, in care ocupa locul zece la sfarsitul anului trecut. Potrivit sondajului Bursa de Reclama, BCR are o cota de piata de peste 26% in utilizarea serviciilor de internet banking, ING – peste 22%, BRD – aproape 22%, iar Raiffeisen – peste 17%.
Consultarea soldului si plata online a facturilor reprezinta cele mai utilizate facilitati ale serviciilor de internet banking, la polul opus aflandu-se operatiunile de direct debit (debitare automata a contului) si cele de plata a ratelor la credite.
Serviciile de online banking si ATM sunt serviciile cel mai frecvent utilizate de respondenti.
“Cu ajutorul sondajelor online si al anal