Compania americana de internet AOL a lansat o noua identitate de brand inaintea separarii de grupul mama Time Warner, scrie New Media Age.
Noul brand al companiei media va fi "un logo simplu si convingator", care va avea un fundal cu diferite elemente precum un peste, o frunza si o mana.
Noua marca va fi prezentata pe 10 decembrie, cand actiunile comune ale AOL vor fi tranzactionate la Bursa din New York (NYSE). AOL va deveni o companie care se va tranzactiona separat de la sfarsitul acestui an.
"Noua noastra identitate este unica si dinamica. Compania noastra este axata pe crearea de experiente impresionante pentru consumatori, iar AOL este inconjurat de angajati si parteneri creativi. Avem o strategie clara si planificam sa sustinem brand-ul AOL dupa ce vom conduce compania in urmatoarea decada", a declarat Tim Armstrong, presedintele si directorul executiv al AOL.
Wolff Olins, o companie globala de consultanta in domeniu, a oferit consultanta in dezvoltarea noii identitati de brand.
AOL intentioneaza sa concedieze 2.500 de angajati inainte de sarbatorile de iarna.
Compania are in prezent aproximativ 6.900 de angajati, iar reducerea cu o treime a personalului ar putea duce la eliminarea a 2.300 de posturi. De la 4 decembrie compania va incepe un program de concedieri voluntare si vizeaza mai mult de 2.500 de voluntari,