Exista modalitati simple de imbunatatire a profiturilor indiferent de tipul de business: stabilirea unor strategii de promovare, transformarea promovarii in clienti, determinarea consumatorilor sa faca achizitii mai scumpe si mai dese si obtinerea unor marje de profit mai mari.
Daca reusiti sa mariti acesti factori cu 10% veti putea oferi intregii afaceri un surplus important, recomanda revista de specialitate Entrepreneur.com.
In general proprietarii de afaceri se axeaza pe “cele mai la indemana operatiuni din companie”. Totusi, puteti aplica invers modalitatile de crestere si puteti incepe cu marjele de profit. In majoritatea cazurilor aceasta inseamna sa va axati mai putin pe promovare dat fiind ca este cea mai costisitoare modalitate de a sprijini eforturile dumneavoastra. In timp ce alte cifre sunt stabilite, puteti astfel sa renuntati la eforturile si resursele dumneavoastra dedicate promovarii.
Daca veti aplica aceste cinci strategii simple, le puteti folosi imediat pentru a spori cresterile care ca alimenteze profitul din afacerecea dumneavoastra. Majoritatea dintre acestea implica resurse care probabil deja exista in compania dumneavoastra sau mici trucuri pentru strategii pe care le folositi sau le-ati folosit in trecut.
Pentru a mari marjele de profit trebuie sa gasiti cel mai bine vandut produs si sa ii mariti pretul cu 10%. Daca nu stiti care este cel mai bun produs al dumneavoastra este momentul sa il gasiti. Odata ce l-ati identificat mariti pretul produsului sau serviciului cu 10 procente. Este o marire foarte mica pe care consumatorii nu o vor sesiza.
Creati scr'+'ipturi (n.r. – sales scr'+'ipts) pentru dumneavoastra si oamenii importanti din companie. Scripturile reprezinta familiarizarea consumatorului cu anumite servicii sau produse si explicarea felului in care aceste produse vor ajuta consumatorii. Acest tip de pr