Celina Aarons, o femeie din Florida care avea un abonament de 175 de dolari pe lună la o companie de telefonie mobilă, a avut un adevărat şoc atunci când a aflat că trebuie să achite peste 200.000 de dolari pentru serviciile folosite în ultima lună.
Vizibil afectată de ceea ce a aflat, Celina a cerut explicaţii companiei de telefonie mobilă, iar răspunsul primit a bulversat-o şi mai rău: nu era vorba de nicio greşeală şi trebuia să plătească factura. O televiziune din SUA a aflat povestea femeii şi a făcut-o publică, fapt ce a dus şi la reducerea facturii.
Celina are doi fraţi surdo-muţi, cu care comunică prin ajutorul telefonului mobil, prin SMS-uri şi mesaje video. Greşeala femeii a fost că atunci când fraţii ei au plecat în Canada, ea a uitat să activeze o opţiune internaţională, iar apelurile video şi mesajele scrise au ajuns să o coste peste 200.000 de dolari. Mai mult, unele servicii au fost taxate chiar şi cu 2.000 de dolari bucata.
Avocaţii au anunţat-o pe Celina că nu are scăpare şi ar putea fi executată, deoarece compania de telefonie vrea să-şi recupereze datoria. Până la urmă, ea a beneficiat de o reducere, deoarece firma care avea de recuperat banii a aflat povestea de la televizor şi a anunţat-o pe femeie că trebuie să plătească doar 2.500 de dolari, sumă care poate fi achitată în următoarele şase luni.