Petre Roman, candidatul USL pentru un post de deputat în Colegiul 8 (Bartolomeu, Tractorul, Triaj, Uzina 2) a ţinut să sublinieze importanţa preluării transportului de marfă rutier de către CFR, în vederea reducerii poluării şi a stopării degradării infrastructurii rutiere, din cauza traficului intens al camioanelor de mare tonaj. „În Europa a prins contur transportul de marfă containerizat pe calea ferată, iar noi, la recomandările Fondului Monetar Internaţional, vrem să distrugem CFR-ul. Avem un nivel de poluare pe care trebuie să îl reducem pentru a obţine certificate verzi şi în plus şi o situaţie proastă a şoselelor, care nu mai fac faţă unui trafic excesiv de greu. Spun excesiv, pentru că transportatorii nu sunt controlaţi în ceea ce priveşte masa, astfel că se circulă frecvent cu încărcătura peste cea admisă”, a precizat Petre Roman. Proiectul de susţinere a transportului containerizat pe CFR va fi unul dintre primele proiecte pe care viitorul deputat braşovean le va susţine în Parlament.
„Trebuie să revitalizăm şi transportul de călători, fiindcă o serie de linii secundare au fost abandonate pentru a face de fapt loc proprietarilor de firme de transport care folosesc microbuze, în care călătorii nu au nici un fel de siguranţă”, a subliniat Petre Roman. Petre Roman, candidatul USL pentru un post de deputat în Colegiul 8 (Bartolomeu, Tractorul, Triaj, Uzina 2) a ţinut să sublinieze importanţa preluării transportului de marfă rutier de către CFR, în vederea reducerii poluării şi a stopării degradării infrastructurii rutiere, din cauza traficului intens al camioanelor de mare tonaj. „În Europa a prins contur transportul de marfă containerizat pe calea ferată, iar noi, la recomandările Fondului Monetar Internaţional, vrem să distrugem CFR-ul. Avem un nivel de poluare pe care trebuie să îl reducem pentru a obţine certificate verzi şi în plus şi o situaţie pr