Cea de-a doua editie a emisiunii de la Pro TV a fost urmărită de peste 2,2 milioane de telespectatori. Emisiunea „Românii au talent“ a înregistrat ratinguri mari atât în direct, cât şi în reluare.
Potrivit datelor postului, emisiunea de vineri a avut cea mai mare cotă de piaţă din rândul emisiunilor de divertisment din 2002 până în prezent. Cu alte cuvinte, jumătate dintre românii care aveau vineri seară televizoarele deschise erau cu ochii pe „Românii au talent".
Cifrele de audienţă înregistrate au plasat show-ul de la Pro TV în topul emisiunilor de divertisment cu cea mai mare cotă de piaţă din ultimii nouă ani. În plus, emisiunea prezentată de Smiley şi de Pavel Bartoş şi jurizată de Andra, Andi Moisescu si Mihai Petre a fost urmărită de peste patru milioane şi jumătate de telespectatori din întreaga ţară în minutul de aur înregistrat la ora 21.06.
Concurenţi cu talente impresionante
Emisiunea de la Pro TV a avut pe publicul comercial (cu vârste între 18 şi 49 de ani) din mediul urban 19,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 50,7%, la distanţă mare de Antena 1, care a avut 3,1 puncte de rating şi 8,1% cota de piaţă.
Ca şi săptămâna precedentă, emisiunea „Românii au talent" a fost lider de piaţă şi a doua zi când a fost difuzată în reluare (17.03 - 18.59), în minutul de maximă audientă fiind urmărită de aproape două milioane şi jumătate de telespectatori din întreaga Românie.
Pe publicul comercial din mediul urban, Pro TV se poziţiona pe locul întâi cu şapte puncte de rating şi 23,3% cota de piaţă, urmat de postul Acasă TV. Antena 1 s-a situat abia pe locul al treilea cu 1,9 puncte de rating şi 6,4% cota de piaţă, conform datelor furnizate de Pro TV.
Şi la cea de-a doua ediţie a emisiunii au fost participanţi care au stârnit admiraţia juriului. Printre aceştia s-au remarcat un barman extrem de talentat, un număr de