Angajaţii Administraţiei Domeniului Public şi Privat (ADPP) Giurgiu au început în aceste zile să scoată din intersecţii stâlpii cu panouri publicitare şi denumiri de străzi din municipiu, montaţi cu aproape 7 ani în urmă.
Stâlpii aparţin firmei Blue Star Design SRL din Arad, care în toamna lui 2004 a semnat un contract cu Primăria Giurgiu prin care primeau dreptul să afişeze o serie de panouri publicitare firmelor din municipiu interesate, contra unei taxe publicitare plătită lunar.
Timp de doi ani, la bugetul local s-au strâns aproximativ 11.200 de lei, bani plătiţi de firma respectivă . În data de 4 iulie 2008 a fost făcută ultima plată, cuantumul acesteia fiind atunci de 160 de lei. De-atunci şi până astăzi, aceştia au uitat nu numai de bani ci şi de întreţinerea stâlpilor.
„Pe 20 noiembrie 2010 i-am informat printr-o adresă că trebuie să vină şi să remedieze cei 53 de stâlpi, să îi vopsească şi să îşi reînnoiască contractul. Nu am primit niciun răspuns din partea lor” a declarat astăzi pentru „Adevărul de Seară” Ionel Sevastian, şeful Serviciului de Pregătire şi Urmărire Producţie din cadrul ADPP. Acesta susţine că motivul principal pentru care au fost scoşi a fost legat de aspectul estetic. “Erau ruginiţi, stricau aspectul intersecţiilor şi puteau reprezenta şi un pericol pentru oameni. Au fost scoşi până acum cam jumătate. Sunt depozitaţi la noi, firma poate veni oricând să îi revendice” a punctat reprezentantul ADPP.
Constantin Dumitru, cel care a supervizat scoaterea stâlpilor şi depozitarea acestora, spune că mai întâi s-a intervenit pe şoseaua Bucureşti, zilele următoare urmând să fie demontaţi restul. “Arătau rău, mai ales panourile publicitare. Am scos vreo douăzeci şi am separat stâlpii de panourile publicitare şi de plăcuţele cu denumirea străzilor” a spus Dumitru.