“Spre ce te indrepti? Cum vezi viitorul? Unde te vezi in viitor?". Acestea sunt intrebarile pe care Ronald Binkofski, directorul general al Microsoft Romania, filiala locala a celui mai mare producator de software din lume, le-ar pune pentru CEO-ul Microsoft Romania daca ar fi jurnalist. El a spus si ce ar raspunde, atunci cand a acceptat invitatia Wall-Street.ro la un pranz si o discutie despre leadership, tehnologie, viitor si familie.
@Wall-Street Lunch este un feature editorial deja traditional care consta in interviuri acordate jurnalistilor nostri de catre cei mai puternici oameni din businessul romanesc intr-un cadru informal si relaxat.
In octombrie 2010, la doar o zi dupa ce fusese anuntat ca nou sef la Microsoft Romania, Ronald Binkofski (44 de ani) ii impresiona pe jurnalistii de business prezenti la conferinta organizata impreuna cu Romtelecom cu lucrurile pe care le stia despre Romania. In 1982, cand avea doar 14 ani, fusese pe litoralul Marii Negre si de atunci isi aducea aminte cuvinte precum "hidrobicicleta" si "inghetata". Tot despre acea perioada spune ca Romania era o destinatie turistica, ceea ce nu se mai intampla in prezent.
“La acel moment, Romania era un loc de vacanta foarte bun pentru un polonez, mult mai bun decat este acum”, afirma Binkofski. A ramas cu amintiri placute si pentru ca Marea Neagra este calda, spre deosebire de Marea Baltica (cea la care are iesire Polonia). “Acolo imi place sa merg iarna. Este un peisaj foarte frumos”, mai spune managerul, adaugand ca acum merge de 2-3 ori pe an in tara natala. Prezentati-va tara din perspectiva de business, nu ca pe o destinatie turistica “Casa mea este aici, nu am motive sa merg acolo”. Daca despre Romania din urma cu 30 de ani declara ca era un loc foarte potrivit in care sa iti petreci vacanta, in schimb acum nu ar promova Romania ca pe o destinatie turistica. @