Conducerea RAT Braşov a primit în ultima perioadă foarte multe solicitări din partea oamenilor care lucrează la societăţile din afara oraşului, spre Ghimbav, în speţă de la Losan, Ina Schafler, Autoliv şi celelalte. „Sunt 2.400 de persoane care ar avea nevoie de un mijloc de transport în comun. Ni s-a solicitat o linie pentru zona respectivă, iar firmele au promis că vor cumpăra abonamente pentru fiecare angajat. Aşa că va fi o linie profitabilă, plata abonamentelor reprezintă un venit sigur”, ne-a declarat primarul George Scripcaru.
O altă problemă a transportului în comun o reprezintă liniile care fac legătura dintre cartierul Bartolomeu şi oraş. În principal este vorba despre traseul liniei 28, care face legătura între Livada Poştei şi IAR Ghimbav. „Aceste traseu trebuie să aibă încărcare, dar şi oamenii trebuie să plătească pentru transport. Oamenii spun că au abonamente, în schimb RAT afirmă că nu prea există încasări pe acel traseu. Va trebui analizată această situaţie şi găsită cea mai bună variantă. În câteva zile conducerea RAT trebuie să prezinte o soluţie în acest sens”, a mai spus primarul Scripcaru. Şi pe linia 17 se înregistrează probleme. În acest caz, mai ales după-amiază, şoferii spun că nu mai pot respecta orarul de trafic din cauza circulaţiei infernale de pe Calea Bucureşti. „Şoferii spun că nu reuşesc să respecte orarul din cauza traficului şi a semafoarelor. Sperăm ca odată cu construirea unui sens giratoriu la intersecţia dintre Calea Bucureşti şi strada Lacurilor să se reglementeze situaţia, mai ales că se vor desfiinţa unele semafoare de pe Calea Bucureşti”, a explicat George Scripcaru.
Rupea şi Zărneşti vor autobuzele vechi de la Braşov
Autobuzele şi tramvaiele RAT care au fost scoase din trafic, în urma înnoirii parcului auto al regiei locale de transport în comun vor fi vândute. Până la acest moment, la RAT s-au