Producatorul de sucuri naturale si produse instant Tymbark Maspex Romania a alocat un buget de marketing de 5 milioane de euro pentru relansarea brand-ului de paste fainoase Arnos, preconizand cresterea volumului de vanzari cu 50% anul acesta, potrivit datelor emise de companie.
Campania de rebranding are ca scop pozitionarea marcii Arnos ca lider al pietei de profil in urmatorii 2 ani. Aceasta va fi sustinuta printr-o campanie TV desfasurata pe cele mai importanta canale, print-uri in revistele de profil, outdoor si materiale promotionale.
Pentru anul acesta, compania preconizeaza ca vanzarile la marca de paste fainoase va creste cu 50%, datorita intrarii pe reteaua de distributie Tymbark Maspex Romania, precum si a procesului de rebranding al marcii Arnos, potrivit declaratiilor reprezentantilor companiei.
Relansarea vine in contextul in care producatorul de paste fainoase Arnos Oradea a fost preluat de catre liderul de paste fainoase din Polonia, Lubella SA, firma reprezentata pe piata romaneasca de Tymbark Maspex Romania.Tymbark Maspex este prezenta in Romania inca din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub numele de La Festa International. Compania are un numar de 600 de angajati si detine o fabrica la Valenii de Munte, unde se produc produse instant si sucuri naturale.
Subsidiara romana a Maspex Wadowice, Tymbark Romania este centrul de coordonare pentru Europa de Est, asigurand producerea, comercializarea si promovarea produselor sale in Romania, Bulgaria, Republica Moldova, Macedonia, Turcia, Ungaria si in Serbia.