Aflat la a treia editie, Black Friday a capatat o notorietate in randul retailerilor si al clientilor in Romania, atat in mediul traditional, cat mai ales in cel online.
Desi site-urile specializate in vanzarile online s-au dovedit inca o data nepregatite pentru zecile, chiar sutele de mii de vizitatori, nici retailul traditional nu a dus lipsa de interes.
Inca de la primele ore ale diminetii retelele marilor magazine electro-IT din Romania au fost luate cu asalt de multimea aflata in cautare de electronice la preturi mult mai mici.
Cu mic cu mare, de la copii la bunici, magazinele au devenit neincapatoare inca din zorii zilei, cand retailerii au deschis accesul publicului interesat .
Cu ocazia Black Friday, retelele magazinelor Flanco si Domo s-au deschis de la ora 6 dimineata, in timp ce lanturile Altex si Media Galaxy si-au deschis portile la orele sapte.
In ciuda orelor matinale, clientii nu au intarziat sa apara, iar cozile s-au format inca din primele minute de la deschidere, in goana nebuna dupa reduceri de 60%, chiar 70% la electronice si aparatura electrocasnica.
In ciuda eforturilor de a negocia cu proprietarii marilor centre comerciale, unele magazine au fost nevoite sa apeleze la intrari secundare pentru a avea acces in spatiile de vanzare. Este aici cazul Unirea Shopping Center si al magazinelor Flanco si Altex situate la etajele 3, respectiv 4 ale centrului comercial.
In acest fel, oamenii aflati in cautarea de oferte au fost nevoiti sa apeleze la o intrare secundara, prin parcarea magazinului.
Dar acest lucru nu s-a dovedit deloc un impediment pentru cei aflati in cautarea de oferte si reduceri, astfel ca la ora 8 deja cozile numarau cateva zeci de persoane la rand.
Ce au pus romanii in cos: de la tablete la masini de spalat si electrocasnice de mari dimensiuni
“Isteria” cumparaturilor in mag