Un român stabilit în Marea Britanie reclamă faptul că o angajată a companiei aeriene Wizz Air Ungaria i-a retras de pe card o sumă dublă pentru bagajul de mână.
George Anescu reclamă mai multe probleme în timpul călătoriei cu Wizz Air Ungaria. Mai întâi, bărbatul este nemulţumit de faptul că a fost pus să plătească taxă pentru bagajul de mână, deşi acesta este special conceput pentru a putea fi luat în avion.
A decis totuşi să plătească, însă angajata companiei i-a luat banii de două ori şi până la urmă bagajul a fost ţinut în avion, nu în cală, cum fusese anunţat că se va întâmpla. Reprezentanţii companiei Wizz Air Ungaria susţin că restricţiile la bagajele de mână sunt puse pentru a proteja pasagerii, iar acest caz va fi analizat în amănunt.
Cod de bare în loc de chitanţă
Pe 7 ianuarie 2011, George Anescu se afla împreună cu soţia pe Aeroportul Luton din Londra, urmând să plece spre România.
Înaintea îmbarcării, la mai mult de o oră după ce se făcuse check-in la bagajele mari, le-au fost verificate bagajele de mână într-un cadru special.
"Bagajele ne-au fost introduse într-un cadru metalic de dimensiuni reduse. Cei care nu-l puteau introduce erau nevoiţi să plătească 52 de lire, sumă ce reprezenta taxa de check-in pentru bagajele de mână, care urmau să fie duse în cala avionului", povesteşte bărbatul. Bagajul soţiei nu a încăput în cadru aşa că au fost nevoiţi să plătească taxa de 52 de lire.
Însă, în loc de suma legală, i s-a luat dublu, respectiv 104 lire, şi nici nu i s-a cerut să autorizeze tranzacţia cu cardul.
"Am dat cardul unei angajate, iar ea a făcut plata fără ca eu să o autorizez, cu codul PIN sau cu semnătură. Când am solicitat chitanţă, mi-a dat o bucăţică de hârtie cu un cod de bare care nu poate fi interpretat decât de automate. Mai târziu am descoperit că făc