Activitatea Oficiului Naţional al Registrului Comerţului va fi suspendată în perioada 26 ianuarie – 3 februarie. Întreruperea este necesară pentru buna desfăşurare a procesului de implementare a noului sistem informatic realizat în cadrul proiectului „Servicii on-line (de eguvernare) oferite de ONRC pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat” finanţat din bani europeni prin intermediul POS CCE. Începând din 6 februarie, activitatea de înregistrare în registrul Comerţului se va desfăşura pe acest nou sistem.
În perioada amintită, se suspendă activitatea de lucru cu publicul, respectiv activitatea de primire la ghişeu şi prin SFEI (Sistem Formulare Electronice Inteligente), a cererilor de înregistrare în registrul comerţului (înmatriculări, menţiuni, radieri, depuneri şi/sau menţionări acte, etc.), mai puţin verificare disponibilitate şi/sau rezervare denumire firmă, emblemă, verificare unicitate sediu social, asociat unic care se suspendă în perioada 30 ianuarie – 3 februarie.
În această perioadă nu se soluţionează nicio cerere de înregistrare în registrul comerţului. Cererile de înregistrare în registrul comerţului se vor primi în regim de corespondenţă, în registratura generală, urmând să fie înregistrate în registrul comerţului începând cu data de 6 februarie, pe noul sistem informatic, eşalonat, funcţie de data primirii în registratura generală, dar nu mai târziu de data de 10 februarie.
Noile termene de soluţionare şi eliberare se pot vizualiza şi pe website-ul onrc.ro, serviciul stadiu dosar. Activitatea Oficiului Naţional al Registrului Comerţului va fi suspendată în perioada 26 ianuarie – 3 februarie. Întreruperea este necesară pentru buna desfăşurare a procesului de implementare a noului sistem informatic realizat în cadrul proiectului „Servicii on-line (de eguvernare) oferite de ONRC pentru comunitatea de afaceri pr