Iesenii dezamagiti de serviciile E.ON
La unison, iesenii sunt de parere ca serviciile furnizorului de electricitate sunt neschimbate, fiind la fel de proaste si lipsite de promptitudine. Mai mult, singura schimbare de la venirea germanilor de la E.ON pe care iesenii o simt din plin este schimbarea de pret, prin cresterile repetate ale valorilor facturilor. Cetatenii mai taxeaza si intreruperile dese ale curentului din timpul noptii, lipsa de investitii si cozile interminabile la plata facturilor.
Maria Urma, 47 de ani, profesor universitar: "Nu s-a schimbat nimic pana acum. Toti cei care vin, vin pentru interes personal"
Alexandra Stratan, 55 de ani, director: "Nici nu am stiut ca fosta Electrica a fost cumparata de nemti. Nu pot sa imi fac o parere cu privire la investitiile lor sau planurile lor, dar pana acum nu am vazut nici o schimbare"
Doru Tofan, 39 de ani, mecanic: "Cred ca serviciile se vor vedea cu timpul. Parerea mea este ca firme ca Electrica, Petrom, ar fi trebuit sa ramana la noi, chiar daca acest lucru inseamna monopolul statului. Cat despre investitiile celor de la E.ON, nu cred ca vine cineva ca sa nu scoata profit. Cat despre servicii, nici o diferenta"
Andrei Marinoiu, 35 de ani, inginer: "Momentan nu vad nici o diferenta in ceea ce se cheama servicii. Cine vine, vine pentru propriul profit. Asta e clar"
Mihai Sistac, 72 de ani, pensionar: "Am observat ca noaptea se cam intrerupe curentul. In fiecare noapte cate aproape jumatate de ora. Nu cred ca aceste intreruperi nu afecteaza aparatele electrocasnice. Nu vad nici o diferenta. Nu exista o diferenta intre ce a fost inainte si ce este acum"
Lacramioara Munteanu, 30 de ani, vanzator: "Nu am simtit nimic in ceea ce priveste schimbarea actionarului. M-am confruntat cu frecvente intreruperi de energie elect