Nemtii de la Deutsche Telekom au facut primul pas in Romania prin intermediul Magyar Telekom odata cu lansarea serviciului EUfonika. Insa germanii au si alte planuri pentru piata de telecom autohtona. Acestia prospecteaza in continuare piata si probabil ca o vor ataca printr-o achizitie importanta. Sau, de ce nu, printr-o retea proprie de telefonie fixa. Aflam mai multe de la Levente Csenteri, directorul general al Combridge si reprezentantul Deutsche Telekom pe piata din Romania.
Wall-Street: Care este stadiul pocesului celor de la Deutsche Telekom de a intra pe piata romaneasca prin achizitia unui business din Romania?
Imi este foarte greu sa comentez acest lucru, insa stiu ca sunt detul de multe speculatii in acest sens. Am citit si eu in presa romaneasca despre acest lucru, dar aceste articole care vorbesc despre aceasta posibiltate se bazeaza pe o presupunere pe care se cladeste logica argumentarii. Pe baza acestor presupuneri logica este corecta, insa presupunerea, in fond, este gresita.
Wall-Street: Sunt germanii cu ochii pe piata autohtona? O studiaza?
Da. Noi studiem piata din Romania. Eu sunt reprezentantul Deutsche Telekom si Magyar Telekom in Romania si pot spune ca prospectam piata.
Wall-Street: In uma cu doua luni oficialii Magyar Telekom apreciau ca intentioneaza sa fie prezenti pana la sfarsitul lui 2006 pe toate segmentele de comunicatii din Romania. Care este urmatorul pas al Magyar Telekom in acest sens?
Afirmatia respectiva a presedintelul Magyar Telekom se referea la urmatorul lucru: In acel moment eram prezenti exclusiv in domeniul wholesale. In luna martie am intrat prin Eufonika si in domeniul de retail atat pentru clientii de business cat si cei din rezidential.
Wall-Street: Care este istoricul firmei Combridge, cum a inceput afacerea pe care o conduceti?
In 2002 a luat nastere Combridge