O parte dintre invitaţii din sală la ZF Digital declară că se simt acum "up-to date" cu informaţiile de pe piaţa digitală şi deţin mai multe date în ceea ce priveşte modul în care să îşi menţină competitive companiile prin investiţii tehnologice datorită temelor dezbătute la eveniment .
Ştefan Iulius Budulan, director comercial la compania emitentă de tichete valorice Cheque Dejeuner România şi unul dintre invitaţii din sală la ZF Digital, susţine că anual firma la care lucrează investeşte în programe software şi diferite aplicaţii pentru eficientizarea activităţii şi optimizarea operaţiunilor.
"Am investit într-un sistem de preluare şi procesare a comenzilor online, iar într-un an şi jumătate am ajuns să primim comenzi online de la 40% din clienţii corporate, ceea ce înseamnă eficientizarea acestei activităţi prin reducerea timpului de procesare. Altfel spus, trecem de la hârtie la electronic. Procesul nostru de investiţii în tehnologie este unul continuu", a spus Ştefan Iulius Budulan.
Cheque Dejeuner România este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de tichete valorice, care emite tichete de masă, de vacanţă, creşă şi alte tipuri. Anul trecut compania a finalizat cu o cifră de afaceri de 29,6 milioane de lei (7 milioane de euro), potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.
Budulan a mai precizat că firma şi-a dezvoltat şi echipa de softişti, în prezent ajungând la patru oameni, tocmai pentru a asigura introducerea de servicii noi şi pentru a optimiza cheltuielile.
"Tehnologia este viitorul, dacă nu eşti orientat spre viitor, nu ai şanse să fii competitiv. De aceea, investiţiile în tehnologie sunt foarte importante pentru dezvoltarea oricărei companii", a adăugat Budulan, care apreciază ca fiind foarte bună iniţiativa ZF de-a organiza un seminar pe tema digitalului.
Daniel Stamin, managing partner al companiei de consul