"Credem ca oportunitati majore se afla in afara UE - exemplu sta succesul companiei in Republica Moldova. Vrem sa facem din Miniprix o companie cu renume international", a comentat, la primirea distinctiei, Ana Maria Cristina (foto sus), directorul executiv al companiei.
Inceput in 1999, business-ul Miniprix s-a dezvoltat puternic in ultimii ani, inclusiv in online. Per total, in magazinele companiei intra in medie, zilnic, 3.000 de oameni. Compania si-a extins operatiunile online in Bulgaria, Moldova si Ucraina si, dupa cum spunea in cadrul Galei Wall-Street.ro, are in plan o continua expansiune in state non-UE.
Compania mizeaza pe online, de unde provine de altfel si cresterea. Cel mai recent magazin fizic deschis de companie a fost in Sectorul 6 al Capitalei, in 2008.
Compania operata de M-Fashion a terminat anul trecut cu afaceri de 73,5 mil. lei si profit de 2 mil. lei.
Premiul “Compania anului in ecommerce” acordat generatiei experimentate a mers catre eMag.ro, in urma concurentei cu Carrefour.ro si Elefant.ro.
Citeste si:"Pozitia copilului" isi adjudeca inca un premiu internationalNorocul trece granita: unde traiesc romanii care au castigat 2,5 milioane euro la Loto 6/49GMP Advertising si Webstyler au obtinut marele premiu in sectiunea digital la Golden Drum
Radu Apostolescu (foto jos), vicepresedinte eMag, a amintit in scurtul sau discurs de succesul inregistrat de companie de Black Friday cand a vandut peste 60 de masini pe Internet, dar si de Wall-Street.ro care a fost singurul cotidian care, in premiera, a transmis LIVE evenimentul anului in eCommerce.
Compania autohtona a evoluat in ultimii 10 ani de la un magazin online specializat pe IT si electronice, intr-un mall online care gazduieste o categorie vasta de produse – jucarii, mancare pentru animale, asigurari sau pachete turistice. In viitor, dupa cum spune