Floricel Florea s-a săturat să plătească minutele cu care nu are ce face. Bărbatul este surdomut şi vrea ca oferta lui să cuprindă doar SMS-uri, lucru pe care nu a reuşit să îl obţină. Compania de telefonie mobilă nu îl satisface pe surdomut.
Pensionarul de 61 de ani este revoltat pe compania Cosmote pentru că nu reuşeşte să-i ofere un produs care să îl satisfacă. Bărbatul este surdomut şi singura lui posibilitate de a vorbi la telefon cu prietenii, persoanele care suferă de aceeaşi boală sau cu rudele, o reprezintă sms-urile. Floricel Florea şi-a cumpărat o cartelă Cosmote de trei euro, bani în schimbul cărora primeşte 500 de minute în reţea şi 500 de sms-uri, tot în reţea. „Am plătit degeaba. Îmi trage automat creditul. Ce să fac cu minutele dacă nu aud şi nu vorbesc? Nici sms-urile nu le pot folosi pentru că sunt doar pe Cosmote. În alte reţele nu pot da sms”, a explicat bătrânul.
Răspunsul Cosmote
Alexandrina Vişineanu, de la Serviciul Clienţi al Cosmote, a explicat că pentru sms-urile naţionale se pot activa extraopţiuni, dar acestea includ şi minute. Întrebat cum se poate rezolva punctual, problema unui surdomut, operatorul a spus că trebuie transmis de pe site un formular cu solicitarea. „Va informam ca momentan o oferta speciala la abonament care sa includa doar mesaje text este indisponibila. Pentru a avea posibilitatea de a transmite cat mai multe mesaje scrise, se poate activa momentan doar extraoptiunea My Style la cartela preplatita, prin activarea acestei extraoptiuni, intregul credit disponibil pe cont putand fi utilizat exclusiv doar pentru transmiterea de sms-uri la tarife speciale”, a venit răspunsul companiei.
Poziţia OPC
Şeful Oficiului de Protecţie a Consumatorului Timiş, Mariana Iliaş, a spus că în situaţii de handicap, OPC se poate implica prin a recomanda companiilor să ofere anumite servicii. „Legal nu