Administratorii prinşi că au luat din banii asociaţiilor li se va retrage dreptul de a mai încasa banii locatarilor pentru întreţinere
Pentru a preîntâmpina situaţia în care locatarii pot rămâne fără utilităţi în plină iarnă din cauza restanţelor înregistrate la plata facturilor la utilităţi, Primăria Ploieşti şi Uniunea Asociaţiilor de Proprietari vor demara controale la 20 de asociaţii de proprietari.
Sute de locatari ai unor blocuri din Ploieşti au reclamat la Primărie în ultimele luni faptul că sunt înşelaţi la bani de către administratorii imobilelor în care locuiesc. Alarmaţi de numărul mare de plângeri privind delapidarea unor fonduri din conturile mai multor asociaţii, autorităţile locale s-au sesizat şi vor demara controale financiar contabile.
Săptămâna viitoare vor fi verificate 20 de asociaţii de proprietari din municipiu în vederea identificării problemelor care au condus la acumularea unor datorii de peste 100.000 de lei către furnizorii de utilităţi Dalkia, Apa Nova şi către operatorul de salubritate. “Din partea municipalităţii va merge şefa Corpului de Control şi de la UAP un contabil. Împreună vor face gestiunea asociaţiilor şi vor întocmi un raport către Primărie în care vor specifica toate problemele înregistrate la capitolul lipsă de bani”, a declarat Ion Stan, preşedintele Uniunii Asociaţiilor de proprietari din Ploieşti.
Cinci zile de verificări
Controalele vor demara luni, 28 septembrie, la asociaţiile de proprietari de la blocurile 18 H1 de pe strada Tribunei, 12-13 ABC- pe strada Malu Roşu, A10 de pe strada Cibinului şi la 175 de pe Aleea Zamora.
Marţi corpul de control va merge la blocurile: 55C- Aleea Profesorilor, 18ABCDEF - Aleea Secelenilor, 10BC de pe Bulevardul Bucureşti şi la 117 AB -strada Malu Roşu, iar miercuri - la blocurile 15B1 de pe Bulevardul Bucureşti, 45B scara D - strada G