I-a pictat pe Dinu Patriciu, Regele Mihai, Corneliu Coposu, Mircea Dinescu, Ion Antonescu, Brancusi, Petre Tutea, Lenin, Stalin si Mao ("apostolii crimei"), are lucrari cu Pipera,"Romfetrol", Romania (Ma arde Romania) si poate fi banuit de un adevarat fetis fata de Nicolae Ceausescu, cel pe care il considera pop icon-ul Romaniei anilor '80 si pe care l-a surprins in zeci de lucrari (9 reflexii ale lui Ceausescu, Omagii lui Ceausescu, Executia lui Ceausescu).
"Sunt destul de democrat, ii ironizez pe toti in mod egal", glumeste Eugene Al Pann, cel care a creat nu doar picturi, ci si conversi realizati in culorile Romaniei ("150 de perechi de conversi, perechile fiind numerotate de la 1 la 150. Aceasta este perechea cu numarul 84") si care vin alaturi de un certificat de autenticitate. "Sfatul meu este sa fie purtati, iar cand se rup, sa fie imbracati intr-o rama patrata."
Artistul a expus anul acesta, la New York si Bucuresti, mai multe creatii incluse in "realismul socialist-capitalist". Caci, la 20 de ani de la Revolutie, "ideologiile s-au diluat, pana la comuniune: stanga isi produce baza financiara exploatand linistita mase muncitoare, populismul dreptei este pe de-a-ntregul proletar. Democratia accepta firesc dictatura figurilor politice puternice, dictaturile se destind formal prin acceptarea structurilor democratice, care se golesc astfel de fond".
"Acum, la doua decenii de la intrarea sub incidenta capitalismului, Romania se afla istoric si mental intr-o zona de interstitiu, nelinistitoare, in care echivalentele intriga si se cer intelese. Noi am perceput istoria amorsatoare a crizei, succesiv, ca pe o insiruire de sisteme alternative, de valori in sine diferite: stinga / dreapta politica; democratia / dictatura; socialismul / capitalismul etc.. Am descoperit insa acum ca dihotomiile acestea tind sa devina monade", crede scriit