TVR a alocat, în acest an, circa 50.000 de euro pentru realizarea programelor dedicate sărbătorilor de iarnă (inclusiv Revelionul), faţă 250.000 de euro, suma alocată în acelaşi scop, în 2011, a declarat, pentru MEDIAFAX, Claudiu Săftoiu, preşedintele-director general al SRTv.
Societatea Română de Televiziune (SRTv) a anunţat, joi, într-un comunicat de presă, că le propune telespectatorilor să voteze programul de Revelion al TVR 1, aceştia putând alege între trei emisiuni - "Piaţa Revelionului 2013", "Povestea de vis" şi "La mulţi ani, România!".
Claudiu Săftoiu, preşedintele-director general al TVR, a declarat, joi seară, pentru MEDIAFAX, că bugetul alocat de Televiziunea Română pentru realizarea programelor de sărbători este de circa 50.000 de euro.
"Din nimic am făcut acum un Revelion cu un buget minimal. Dacă anul trecut bugetul pentru sărbători şi pentru Revelion s-a situat în jurul sumei de 250.000 de euro, acum cu mai puţin de 50.000 de euro am reuşit să propunem trei formate de Revelion care sunt deja în concurs în opţiunile telespectatorilor. E vorba despre nişte reduceri drastice de cheltuieli fără să facem rabat de la calitatea programelor, ca dovadă audienţele neaşteptat de bune", a spus Claudiu Săftoiu.
El a precizat că este "deosebit de încântat" pentru faptul că, deşi Televiziunea Română "trece printr-o perioadă deosebit de dificilă", audienţele întregistrate de TVR în săptămâna Crăciunului "au fost nesperat şi neaşteptat de mari". "(...) asta însemnând revenirea, după o perioadă foarte lungă, a Televiziunii Române în primele cinci locuri cu privire la audienţă şi la încrederea telespectatorului român în programele TVR. Iar în ziua de Crăciun (TVR 1 s-a situat, n.r.) pe un loc doi de vârf, în competiţie, cu «O dată în viaţă» (emisiunea prezentată de Iuliana Tudor, n.r.). Sunt lucruri care arată un potenţial enorm, care