În perioada 6-9 mai 2010, la Romaero Băneasa, va avea loc prima ediţie a Târgului de Vacanţe Bucureşti (TVB). În cadrul acestui eveniment vor fi promovate pachete turistice promoţionale, sloganul târgului fiind: "Minipreţuri de vacanţă - rezervări şi vânzări pe loc!".
"Acest târg este consecinţa firească a succesului de care ne-am bucurat cu ocazia Târgului Internaţional de Turism Holiday Market, organizat în luna martie la Palatul Parlamentului, eveniment care a reunit foarte mulţi parteneri şi expozanţi", a declarat Corina Martin, preşdintele ANAT (Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism).
TVB se înscrie în seria de târguri regionale pe care ANAT a hotărât să le organizeze în mai multe oraşe importante ale ţării (Cluj Napoca, Timişoara, Constanţa), regiunea Bucureşti-Ilfov, al cărei preşedinte este Marian Cojocărescu "având cel mai mare număr de membri, peste 400". Târgul este destinat prezentării ofertelor pentru vacanţa estivală, se va desfăşura în pavilionul H6 (hala centrală din Romaero) şi se estimează că va fi vizitat de aproximativ 15.000 de persoane (Holiday Market a strâns, în martie, 18.000 de vizitatori).
Dacă precedentul târg ANAT, cel de la Palatul Parlamentului, a avut ca temă "Înscrierile timpurii" (early booking), de data aceasta se va merge pe "minipreţuri de vacanţă" şi, subliniază Marian Cojocărescu, "se vor face rezervări şi vânzări pe loc; va fi, practic, primul târg în care va fi stimulată efectiv vânzarea de pachete turistice. Este primul târg cu vânzare a ofertelor estivale, acum preţurile sunt fixate, reducerile stabilite, târgul se adresează cumpărătorului direct".
Agenţiile vor acorda reduceri de până la 10% pentru pachetele vândute în cadrul târgului. Tot acum, vor continua să fie promovate o serie de programe speciale, între care şi "Litoralul pentru toţi", ajuns la ediţia a VI-a, care ofe