Patru tinere cu experienta in publicitate si relatii publice au deschis “in buricul Bucurestiului” un magazin de incaltaminte si genti, Magdoll, incercand sa se diferentieze de concurenta acerba din piata prin faptul ca pot realiza pantofi la comanda, pe masurile clientilor.
Afacerea au inceput-o in luna mai 2012, fiind patru asociati - Carla Zanfira, Daniela Zanfira (surori de 28 si respectiv 27 ani). Cele doua au desfasurat aceasta afacere din 2009, dar exclusiv online, iar prin asocierea cu Stephen Hively, cetatean american si sotia lui, romanca, Dana Hively si Coman Mariana s-a creat brandul “Magdoll” – punct de vanzare fizic in Bucuresti, la Universitate.
Tinerele au aflat de proiectul special Wall-Street.ro de sustinere a tinerilor antreprenori romani si au profitat de oportunitate. Scrie-ne si tu pe AfacereaMea@Wall-Street.ro si vei avea sansa de aparea in StartUp, rubrica citita, lunar, de zeci de mii de romani!
Carla Zanfira are experienta in domeniul publicitatii iar Daniela Zanfira a lucrat ca fotograf. Coman Mariana si Dana Hively se descriu ca fiind “partea practica” a afacerii, ambele lucrand in prealabil in relatii publice (PR).
“Am incercat sa gasim o locatie cheie si am reusit. Magazinul este situat pe o strada de legatura cu centrul istoric, langa km 0, Piata Universitatii. Suntem inconjurate de multe cladiri de birouri, banci, dar nu in ultimul rand vadul este creat si de studentii de la Universitatea Bucuresti”, subliniaza un avantaj Dana Hively.
Magazinul este tineresc, colorat, tinerele incercand sa abordeze clientii non-chalant, deschis. “Ne diferentiem de alte magazine de profil prin faptul ca noi avem posibilitatea sa lucram la comanda. Clientele isi pot alege calapoade, pielea, culoarea materialelor, atat pentru genti dar in primul rand pentru pantofi. Avem atelierul nostru propriu in care lucram