Audiențele emisiunilor de divertisment au fost învolburate în luna noiembrie. Tabloidele au avut creșteri importante, însă unele talent show-uri au scăzut. Dacă în luna octombrie patru dintre emisiunile de divertisment înregistraseră peste un milion de telespectatori pe ediție (la nivel urban), în noiembrie au rămas doar două, Vocea României și Next Star.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența emisiunilor de divertisment în luna noiembrie:
Acced Direct și La Măruță, creșteri importante:
A fost o lună bună pentru cele două emisiuni tabloid de după-amiază: Acces Direct și La Măruță. Emisiunea de la Antena 1 a avut luna trecută o medie de 714.000 de telespectatori, în timp ce în octombrie înregistrase 590.000 de telespectatori.
La Măruță a ajuns la o medie de 657.000 de telespectatori, în creștere față de octombrie când avea 516.000.
Wow Biz și Un show păcătos, la mică distanță. Cele două emisiuni tabloid de noapte au ajuns la o distanță de 11.000 de telespectatori. Emisiunea de la Kanal D a avut în noiembrie o medie de 323.000 de telespectatori, în timp ce Un show păcătos a ajuns la 312.000 de privitori pe minut. De menționat că WowBiz și emisiunea Un show păcătos nu se intersectează în totalitate.
Audiențele emisiunilor de divertisment au fost învolburate în luna noiembrie. Tabloidele au avut creșteri importante, însă unele talent show-uri au scăzut. Dacă în luna octombrie patru dintre emisiunile de divertisment înregistraseră peste un milion de telespectatori pe ediție (la nivel urban), în noiembrie au rămas doar două, Vocea României și Next Star.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența emisiunilor de divertisment în luna noiembrie:
Acced Direct și La Măruță, creșteri importante:
A fost o lună bună pentru cele două emisiuni tabloid de după-amiază: Acces Direct și La Măruță. Emisiun