Irina Radu, director general Intact Production, spune că educaţia trebuie să fie făcută la şcoală, în familie, dar şi de către televiziunea publică, nu de posturile private. Numită recent în fruntea casei de producţie a trustului Intact, Irina Radu (41 de ani) crede că în România televiziunea nu este mai jos decât în alte ţări.
După 15 ani petrecuţi la TVR şi încă doi ani şi jumătate la Kanal D, unde a condus departamentul de producţie, Irina Radu a ajuns la Intact. La sfârşitul lunii februarie, aceasta a fost numită director general al Intact Production şi declară că scopul ei în această poziţie este să eficientizeze producţiile, să dezvolte creativitatea şi calitatea.
Mai citeşte şi:
Huidu şi Badea, „guiţător jegos“ şi „sărman schizoid“
„Adică emisiuni bune la un preţ bun", spune Irina Radu. Abia după ce va realiza acest lucru şi compania pe care o conduce va începe să facă programe şi pentru alte canale ale grupului de presă, pe lângă Antena 1, Irina Radu ar vrea să se îndrepte către producţia de clipuri muzicale sau de publicitate, precum şi evenimente sau campanii.
Divertismentul primează
În ceea ce priveşte abordarea altui gen de emisiuni decât cele de divertisment, cu care Intact Production a obişnuit până acum („‘Neatza cu Răzvan şi Dani", „În puii mei", „Acces Direct", „Te pui cu blondele", „Un Show Păcătos"), Radu spune că trecerea la altfel de programe „nu se poate face brusc", mai ales că „nu e bine să renunţi la ceea ce funcţionează". „Pe de altă parte, Antena 1 este postul cu cel mai mult divertisment şi aşa va rămâne", întăreşte omul de televiziune.
Despre relaţia cu postul Kanal D, de unde nu a plecat în cele mai bune condiţii, Irina Radu refuză să vorbească, pentru că „trecutul e trecut". În momentul plecării, ea spunea că noua strategie a postului turcesc nu i-ar fi permis să se implice în producţie pe