Apple Siri foloseşte o tehnologie dezvoltată de Nuance, companie care anunţă acum încheierea unui parteneriat cu o importantă companie pentru a furniza soluţia biometrică FreeSpeech. Aceasta presupune că oamenii pot fi identificaţi prin simplul fapt că vorbesc.
Apple Siri funcţionează prin comandă vocală, înţelege în mare măsură vorbirea naturală şi Nuance, cea care stă la baza „cunoştinţelor“ lui Siri, este o companie cu largi cunoştinţe în acest domeniu. Acum anunţă implementarea soluţiei de Voce Biometrică Nuance FreeSpeech pentru a securiza şi a confirma în mod automat identitatea clienţilor companiilor prin intermediul vocii acestora, se arată în comunicatul remis „Adevărul“.
Astfel, clienţii nu mai sunt obligaţi să răspundă unei serii de întrebări în vederea verificării identităţii. Prin simpla conversaţie cu un agent, vocea clientului este verificată prin intermediul tehnologiei de Voce Biometrică Nuance, transformând procesul autentificării într-unul rapid, sigur şi transparent. Barclays Wealth este unul dintre clienţii Nuance pentru această soluţie de identificare.
În mod obişnuit, atunci când un client contactează o bancă în vederea accesării contului, acesta este obligat să se identifice prin intermediul unei serii de întrebări de securitate. Acestea sunt consumatoare de timp şi pot conduce la frustrarea clienţilor în momentul în care aceştia nu îşi amintesc răspunsul enigmaticelor întrebări precum Care este numele animalului tău favorit? sau Care este numele celui mai bun prieten al tău din copilarie?. Chiar şi în momentul în care un client reuşeşte să îşi acceseze contul, dar revine cu un telefon câteva minute mai târziu, procesul întrebărilor este reluat.
În momentul în care un client contactează telefonic banca în vederea accesării contului, acesta este angajat într-o conversaţie de 20-30 de secunde cu un agent din cadrul servic