O alegere neinspirată a unei echipe locale de televiziune s-a transformat în noul scandal mediatic. Filmarea de la un târg handmade oferă roluri unor personaje implicate în promovarea acestuia.
Un material jurnalistic filmat de o echipă de televiziune a adus sfârşitul carierei realizatorilor în instituţia respectivă.
Reporterul Alexandra Malachi şi cameramanul Marius Panţu de la Digi24 Constanţa au conceput luni, 25 februarie, o ştire despre târgul de mărţişoare handmade care are loc la Tomis Mall din Constanţa. Handmade Fair se desfăşoară în perioada 25 februarie - 8 martie şi este organizat de doi tineri întreprinzători: Nelida Mustafa şi Harry Zetu.
Ca să fie mai interesant, ziariştii au căutat să creeze ambianţa necesară unui târg, la care nu era afluenţă de public. Printr-un acord ad-hoc, responsabilul de PR al târgului a intrat în rolul de client, iar o vânzătoare a devenit consultant de imagine.
«Aş vrea să găsesc ceva special pentru iubita mea. Nu mai vreau mărţişorul acela clasic, vreau ceva deosebit», explică PR-istul Dorian Hapurnea consultantei Alina Petre care îl ascultă cu atenţie.
„Dorian nu a lăsat cumpărăturile de Mărţişor pe ultima sută de metri şi a venit încă din prima zi a târgului pentru a găsi cadoul perfect pentru iubita lui“, se arată în material.
Dorian studiază atent oferta, dar nu se decide, aşa că apelează la consultantă. „M-a ajutat… au un consultant aici la târg, dar cred că m-aş descurca şi singur. Oricum e binevenit un consultant. E o idee pe care nu am mai văzut-o“, spune „cumpărătorul“ Dorian.
Digi TV a anunţat la Pagina de media că „autorii derapajului jurnalistic nu vor mai face parte din echipa Digi 24“.
„A fost ideea lui Marius Panţu, la care eu am fost de acord. Mea culpa. Dar acel material n-a prezentat nimic. Aveau clienţi la care să apeleze, dar probabil nu le răbda nimeni film