Marius Ghenea, Dragos Anastasiu si Sorin Posa, oameni care au construit o afacere de la zero, intra astazi pe scena celui mai nou business reality show din piata de media autohtona. Arena Leilor este varianta pentru Romania a programului Dragon�s Den, un proiect tv care, pana in prezent, a fost difuzat cu succes in numeroase tari din lume: Noua Zeelanda, Australia, Ucraina, Japonia, Marea Britanie. Cosmina Popescu, producatorul prgramului Arena Leilor, ne ofera in premiera cele mai interesante detalii din culisele emisiunii.
Wall-Street: Care este, pe scurt, ideea emisiunii �Arena Leilor�?
Cosmina Popescu: In Arena Leilor poti obtine finantare pentru afacerea ta. Daca vorbim despre idei care definesc, atunci ce se intampla este ceea ce da valoare acestui produs de televiziune. Aducand in zona de vizibilitate o negociere reala de business obtii un tipar usor de reprodus, afli regulile de care tin cont investitorii, observi nivelul propunerilor-toate aceste indicii te pot stimula si ajuta sa incepi si tu o afacere.
Wall-Street : Cui se adreseaza aceasta emisiune?
Cosmina Popescu: Emisiune se difuzeaza pe TVR2, care apeleaza interesul unui public tanar. Cand spun tanar nu spun puber. Exista o generatie care incepe cu cei care tocmai terminau facultatea in �89, formata din oamenii care sustin acum noua cultura de business si carora li se alatura cei tineri care nu au avut timp pana acum sa construiasca propria afacere.
Wall-Street: Care credeti ca este potentialul business reality show-urilor pe piata media autohtona?
Cosmina Popescu: Pana acum, din lumea de business s-au dezbatut doua teme majore: fie macro-problemele economiei-actorii aici, foarte atent urmariti fiind politicieni care, desi contestabili in privinta pregatirii lor, au reusit sa depene discursuri excesive pe acest subiect. Cea de-a doua tema, plasata sub lupa atentiei p