Omul de afaceri, care acum 15 ani fonda Flamingo, spune ca isi extinde portofoliul in acest an cu un mall virtual si posibil o franciza de fashion.
Omul de afaceri Marius Ghenea, fondatorul retailerului de produse electronice, electrocasnice si IT&C Flamingo, vede pozitiva evolutia celor sapte companii pe care le administreaza, anuntand pentru anul in curs cresteri cuprinse intre 10% si 35%, pe fondul dinamicii internetului si a independentei fata de creditele bancare.
In ultimul an, Ghenea a mizat pe retailul online si traditional, adaugandu-si in portofoliu magazinele 24PC.ro si shopIT.ro, specializate in vanzari de produse IT&C si franciza cafenelei Testa Rossa. In industrie insa, este timpul sa vanda.
"Pentru mine ca investitor, orice asemenea companie este intr-o oarecare masura gandita ca o posibilitate de exit. Suntem in discutii pentru doua companii, dar vedem un anumit tip de incetinire din partea investitorului. Recent am avut o discutie, dar concluzia a fost sa mai asteptam pana in mai pentru a vedea cum evolueaza piata", a declarat Marius Ghenea, fara a da detalii referitor la numele companiilor vizate.
Dupa ce a vandut VikingProfil, care producea tigle metalice, un business inceput alaturi de omul de afaceri Radu Mircescu, Ghenea a lansat alte trei afaceri, Celirom, Mirmetal si Orbital, companii care se ocupa cu produse si servicii din aceeasi industrie.
"Pentru Celirom (produse de etansare pentru acoperisuri si invelitori) si Mirmetal (productie de sisteme de drenaj-jghiaburi, burlane) am previzionat cresteri de 10%- 15%, pana la o cifra de afaceri de 3 mil. euro. In aceasta industrie sunt jucatori internationali care incearca sa consolideze piata", este de parere Ghenea, care admite ca distribuitorul de produse pentru confort termic Orbital este una dintre companiile afectate direct de criza in constructii. Cu toate