Miele, companie care activează pe piaţa electrocasnicelor premium, realizează mai bine de jumătate din vânzările companiei, respectiv peste un milion de euro, prin showroomul companiei din Otopeni.
"Showroom-ul din Otopeni reprezintă nucleul afacerii Miele România. Dacă includem şi vânzările de electrocasnice profesionale realizate prin parteneri strategici, şi nu direct de către Miele, vânzările în showroom reprezintă 52,5% din totalul vânzărilor în România. Dacă excludem acest segment, showroom-ul asigură 54,8% din vânzări", spun reprezentanţii companiei.
Anual, compania are peste 1.000 de clienţi persoane fizice, cei mai mulţi (600) fiind înregistraţi în showroom-ul din Otopeni. Cele mai bine vândute produse sunt maşinile de spălat care pe piaţa locală au un preţ mediu de 900 de euro. Miele estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 2,5 mil. euro, în creştere cu 25% comparativ cu 2011, când a înregistrat în România venituri de 2 mil. euro. Cristina Roşca
Miele, companie care activează pe piaţa electrocasnicelor premium, realizează mai bine de jumătate din vânzările companiei, respectiv peste un milion de euro, prin showroomul companiei din Otopeni.
"Showroom-ul din Otopeni reprezintă nucleul afacerii Miele România. Dacă includem şi vânzările de electrocasnice profesionale realizate prin parteneri strategici, şi nu direct de către Miele, vânzările în showroom reprezintă 52,5% din totalul vânzărilor în România. Dacă excludem acest segment, showroom-ul asigură 54,8% din vânzări", spun reprezentanţii companiei.
Anual, compania are peste 1.000 de clienţi persoane fizice, cei mai mulţi (600) fiind înregistraţi în showroom-ul din Otopeni. Cele mai bine vândute produse sunt maşinile de spălat care pe piaţa locală au un preţ mediu de 900 de euro. Miele estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 2,5 mil. euro, în creştere