Rezultatele vor fi folosite pentru acreditarea naţională a unui program inovativ de predare în funcţie de temperamentul copiilor
22 de profesori de limba română din judeţul Braşov au participat la proiectul „Stilul de învăţare şi temperamentul şcolarilor – instrumente pentru o educaţie creativă”, finanţat prin POS DRU şi implementat de SNSPA în parteneriat cu Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei. De asemenea, au fost testaţi psihometric în vederea aflării temperamentului 386 de elevi de gimnaziu şi de liceu din judeţul Braşov, aproape o treime din cei 1.112 testaţi în Regiunea Centru.
Scopul proiectului, desfăşurat în perioada 2010 - 2013, este dezvoltarea şi acreditarea naţională a unui program inovativ de perfecţionare a cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar de scurtă durată în folosirea de metode de predare adaptate stilului de învăţare al elevilor şi utilizarea tehnicilor experienţiale.
Proiectul urmăreşte creşterea gradului de calificare a cadrelor didactice prin familiarizarea acestora cu noţiuni privind tipurile de temperament ale copiilor, stilurile lor de învăţare, a metodelor de determinare a temperamentelor şi îmbunătăţirea metodelor de predare cu ajutorul tehnicilor experienţiale. Rezultatele vor fi folosite pentru acreditarea naţională a unui program inovativ de predare în funcţie de temperamentul copiilor
22 de profesori de limba română din judeţul Braşov au participat la proiectul „Stilul de învăţare şi temperamentul şcolarilor – instrumente pentru o educaţie creativă”, finanţat prin POS DRU şi implementat de SNSPA în parteneriat cu Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei. De asemenea, au fost testaţi psihometric în vederea aflării temperamentului 386 de elevi de gimnaziu şi de liceu din judeţul Braşov, aproape o treime din cei 1.112 testaţi în Regiunea Centru.
Scopul proiectului, desfăşurat în peri