Pentru o cât mai rapidă şi mai eficientă servire a cetăţenilor contribuabili, la parterul clădirii Primăriei se lucrează la amenajarea unui birou de Relaţii cu publicul, spaţiu care va avea doar această destinaţie. Pentru familiarizarea funcţionarilor cu problemele tot mai diverse ridicate de codleni, la acest punct de informare vor lucra prin rotaţie aproape toţi angajaţii, oferindu-le oamenilor în timp util toate datele, formularistica adecvată şi documentele de care au nevoie.
În paralel cu această activitate, la parterul sediului Poliţiei Comunitare se lucrează de asemenea de zor la amenajarea a două noi ghişee, aici urmând să fie mutaţi în cel mai scurt timp funcţionarii din cadrul primăriei care se ocupă de soluţionarea problemelor sociale ale cetăţenilor. Cu alte cuvinte, serviciile sociale de la Primărie se vor muta în sediul Poliţiei Comunitare, iar în spaţiile astfel eliberate va funcţiona biroul de Relaţii cu publicul, serviciu nou înfiinţat.
Instructaj privind situaţiile de urgenţă
În această săptămână, reprezentanţi ai Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă din Codlea şi câteva alte localităţi limitrofe (Dumbrăviţa, Feldioara, Vulcan etc.) participă la remiza serviciului voluntar din cadrul ISU Codlea la un instructaj privind prevenirea şi limitarea efectelor unor evenimente specifice domeniului despre care vorbim.
Vor fi dezbătute probleme specifice activităţii ISU, dar va fi şi o zi în care se va desfăşura o probă practică privind acest tip de intervenţii, la o şcoală şi unagent economic din localitate. Scopul instructajului este o mai bună cunoaştere a problemelor specifice şi a modalităţilor de prevenire a situaţiilor de urgenţă, precum şi transmiterea acestor informaţii foarte utile către populaţie. Pentru o cât mai rapidă şi mai eficientă servire a cetăţenilor contribuabili, la parterul clădirii Primăriei se lucre