Serviciul de Ambulanţă Judeţean Maramureş face angajări. Concursurile pentru ocuparea posturilor vacante vor avea loc în luna februarie.
Primul concurs va avea loc în data de 11 februarie 2013, orele 10,00, şi se referă la ocuparea posturilor vacante de asistenţi medicali specialitatea medicină generală. Vizate sunt Staţia Centrală de Ambulanţă Baia Mare - 1 post pe durată determinată, Substaţia de Ambulanţă Tg. Lăpuş - 1 post pe durată determinată, respectiv Substaţia de Ambulanţă Vişeu de Sus - 1 post pe durată nedeterminată.
Înscrierile pentru ocuparea acestor posturi au început deja, termenul limită fiind 25 ianuarie, ora 13:00. Relaţii privind organizarea concursului şi orice alte informaţii referitoare la postul scos la concurs se obţin la biroul resurse umane sau la telefon 0262-212888 - interior 18. Pentru cei interesaţi, dosarul de înscriere la concurs va cuprinde o cerere de înscriere (tip -se obţine de la biroul resurse umane); copie acte studii (care dovedesc pregătirea profesională); copie act identitate; copie acte schimbare nume (dacă este cazul); certificat membru (OAMR); adeverinţă medicală (medic de familie); cazier judiciar; chitanţă achitare taxă concurs - 50 lei.
Şi tot în data de 11 februarie va fi organizat un alt concurs pentru ocuparea mai multor posturi, angajările fiind făcute pe durată determinată. Concursul va avea loc la ora 08:00, iar vizate pentru ocupare sunt posturile vacante de ambulanţier/şofer autosanitară, după cum urmează:
Staţia Centrală de Ambulanţă Baia Mare - 1 post pe durata determinată,
Substaţia de Ambulanţă Sighetu Marmaţiei - 2 posturi pe durată determinată.
Inscrierile se fac la biroul resurse umane în perioada 11 - 25 ianuarie 2013, intre orele 8 - 13. Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde: Cerere de inscriere (tip -se obtine de la biroul resurse umane); Copie acte studii (diplomă