Agentiile castigatoare la editia de anul acesta sunt: CAP & SENIORHYPER, CARAT Romania (alaturi de Mediafax Group), Colorbitor Digital, GreenPixel Interactive, HMedia Romania, iLeo (cu Arsenoaiei & Matasel), Interactions, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis, MRM Worldwide Romania (cu BV McCann Erickson Romania & UM Romania), Publicis Bucharest, The Practice Romania si Webstyler (impreuna cu GMP Advertising).
MRM Worldwide Romania a plecat acasa cu cinci premii, doua pentru campania “Bucharest not Budapest”, pentru brand-ul ROM, doua premii pentru campania “Share your voice”, realizata pentru Coca-Cola, un premiu pentru lucrarea „Doncafé Live Radio Vending Machine”, plus premiul special Best Use of Technology, pentru lucrarea „Live Tweets”, realizata tot pentru Coca-Cola.
Cea mai premiata lucrare din competitie a fost “Why don’t you come over?”, semnata de Webstyler pentru Gandul.info, care a castigat in total patru premii in concurs, doua premii la categoria Online Media and Tools, la sectiunile Viral Non Video si Social Media Tools, premiul la categoria Interactive Campaigns - Digitally Led Campaigns, sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment, dar si trofeul de argint in aceasta categorie.
La categoria Websites, Microsites and blogs promoting brands, trofeul de aur a fost castigat de “Tara lui Andrei”, pentru Petrom, trofeul de argint a fost castigat de Kubis, pentru Experimentalist.ro, Grolsch, iar trofeul de bronz a fost castigat de iLeo & Arsenoaiei& Matasel pentru 4inmasina.
Premiul special Best Web Design a fost castigat de agentia COS.ro, pentru lucrarea“BrandUP Interactive”, realizata pentru Corporate Office Solutions.
La categoria Interactive Campaigns - Digitally Led Campaigns, trofeul de aur a fost revendicat de Publicis Bucharest, pentru “Pegas – new models launch”, iar trofeul de argint de Webstyler, pentru “Why don