Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a inceput recrutarile pentru managementul companiilor din subordine. Afla salariile si criterile de evaluare.
Wall-Street.ro a discutat cu head-hunter-ul George Butunoiu, care va face recrutarile pentru companiile subordonate Ministerului Transportului si Infrastructurii, despre salarii, criterii de selectie si interesul din piata pentru jobul de director general la o firma de stat.
Procesul de recrutare pentru functiile de director general si membru al consiliilor de administratie ale unor companii ca Aeroporturi Bucuresti, CFR, CFR Calatori, CNADNR, Tarom sau Metrorex a inceput deja de cateva saptamani, prin analiza posturilor si dicutiile cu ministerul si institutiile internationale.
„Am avut mai multe discutii legate de aspecte tehnice, ce sanse, ce riscuri sunt sa fie influentat procesul de recrutare. Am vrut sa ne asiguram ca se doreste cu adevarat acest lucru. Au fost multe discutii si despre criteriile de evaluare”, a declarat Butunoiu.
Anunturile de angajare vor incepe sa fie publicate pe Internet si in presa internationala incepand de joi.
„Inca nu ne-am decis asupra publicatiilor internationale. Probabil vor fi nume ca Financial Times, The Economist, cateva publicatii din Germania sau Austria”, a spus pentru Wall-Street.ro, George Butunoiu.
Chiar daca anuntul oficial al asocierii care se va ocupa de recrutare a fost dat miercuri, Butunoiu spune ca a primit deja in jur de 20 de CV-uri.
Ce se cauta la un candidat? „Profilul este acelasi ca si la o companie privata”, a declarat George Butunoiu.
Pe site-ul Ministerului Transporturilor apar la criterii de evaluare si selectie, credibilitatea si prestigiul institutiilor de invatamant, volumul si calitatea educatiei aditionale (traininguri, MBA etc.), experienta, dar si calitati personale ca adaptabilitate, creativ