In cazul Dacia, cota de 1.731 de unitati a fost epuizata inca din prima saptamana a programului.
„Modelul cu vanzarile cele mai ridicate prin Rabla a fost Logan berlina, cu peste 75%, urmat de Sandero si Logan MCV", au declarat reprezentantii constructorului autohton.
Datorita preturilor mai mici decat in cazul modelelor de import clientii Dacia au achizitionat automobilul cu cash in proportie de peste 80%.
„In luna martie am inregistrat 1.494 de comenzi pentru autoturisme, dintre care peste 500 au fost prin intermediul programului de innoire a parcului auto, numar care a crescut pana saptamana aceasta la 667 de unitati", a spus Vlad Rusu, brand manager Skoda in cadrul Porsche Romania.
Modelele la cea mai mare cautare s-au aflat ca si in anii trecuti cele cu preturi de sub 10.000 de euro, dar au fost cereri si pentru modele de peste 30.000 de euro precum Volkswagen Tuareg.
„Cel mai bine vandute modele prin programul Rabla au fost Fabia si Octavia Tour datorita preturilor mai mici", a declarat Rusu. Renault a fost marca de import cu vanzarile cele mai ridicate, de aproximativ 800 de unitati, cererea cea mai mare fiind pentru modelele Symbol si Megane Sedan, potrivit oficialilor companiei.
In cazul Volkswagen cele mai cautate modele au fost cele din gama inferioara de pret precum Polo, Golf si Jetta, dar, potrivit reprezentantilor Porsche Romania, s-au acordat note de acceptare si pentru Passat CC, Passat Comfortline si SUV-urile Tiguan si Tuareg.
„Mai mult de 50% dintre masinile vandute prin REMAT au fost finantate prin Porsche Bank, in timp ce restul au fost achizitionate cash de catre clienti. Speram ca din etapa a doua sa se permita achizitia si in sistem leasing", a spus Rusu.
La nivelul lunii martie cresterea vanzarilor de autoturisme la aproape 13.500 de autoturisme
(-50% in raport cu luna martie a anului trecut)