Pentru cine nu stie, Alexandru Gagea e, de ani buni, seful filialei iesene a Romtelecom. In plus, daca nu ma insel, pastoreste de ceva vreme si "romtelecoamele" din cateva judete invecinate. L-am cunoscut prin '98 si mi-a facut o impresie buna: aer distins, maniere corecte, par grizonat.
Tocmai de aceea, mi-e greu sa suprapun aceasta imagine peste bulibaseala tafnoasa si obtuza de care m-am lovit in ultima vreme, in calitate de nefericit utilizator al seriviciilor Romtelecom.
Fara sa intru in amanunte, situatiunea e, in linii mari, cam asta: un functionar de la Romtelecom a adormit probabil in timpul serviciului si a inteles "hais" in loc de "cea". De aici a rezultat o intreaga bulibaseala, a carei nota de plata, in buna traditie socialista, n-a fost trimisa functionarului adormit sau prost, ci tot clientului.
N-am vrut sa folosesc "firul scurt" pentru a clarifica situatia. Cu o naivitate aproape prosteasca, am facut o simpla sesizare, pe care am depus-o la oficiul din cartierul Alexandru cel Bun. Eroarea Romtelecom-ului era atat de evidenta, incat m-am gandit ca simpla ei semnalare va aduce lucrurile la normal.
Da' de unde! Mai intai, tovarasa Iordache, de la oficiul din Alexandru cel Bun, a avut grija sa-mi aduca aminte, prin comportamentul sau minunat, de faptul ca regimurile politice se mai pot schimba, dar functionarii - mai va! Dupa lungi discutii, in care am fost tratat de parca veneam din Congo, tovarasa functionara a binevoit sa-mi primeasca sesizarea, spunandu-mi, plina de sictir, ca voi primi raspunsul in 30 de zile.
Ti-ai gasit! Cele 30 de zile au trecut, dar degeaba. Nici urma de raspuns. Ca sa mai spun ca o alta solicitare, mult mai simpla, despre care mi s-a spus ca se va rezolva in 10 zile, n-a fost solutionata nici dupa o luna. Si era vorba de o nimica toata!
Cand am intrebat ce se intampla, am primit ace