PLÂNGERE. Un maramureşean acuză firma Euroins că-i amână soluţionarea dosarului după un accident şi îi pretinde să ceară suspendarea permisului unui şofer.
Un bărbat din judeţul Maramureş acuză firma de asigurări Euroins că refuză, de mai bine de două luni, să-i plătească daune în valoare de 14.000 de lei.
Accidentul în care a fost implicată maşina lui Mircea Balaban, un Volkswagen Golf 4, a avut loc la sfârşitul anului trecut, la Baia Mare. Vinovat a fost conducătorul unei maşini Nissan, iar maşina lui Balaban urma să fie reparată în baza asigurării RCA pe care şoferul Nissanului o avea la Euroins.
Dus cu vorba
„De la început, inspectorii de daune de la Euroins m-au avertizat că va dura mult deoarece pagubele sunt mari. La câteva zile după ce am dus maşina la un service, am fost anunţat că cei de la Euroins au cerut să nu se apuce de maşină pentru că factura nu va fi achitată”, afirmă bărbatul.
Cei de la asigurări s-au folosit de faptul că au dreptul să facă o investigaţie în cazul accidentelor unde ei au dubii în privinţa vinovatului, inve stigaţie ce poate dura maximum trei luni.
„Dar, în acest caz, poliţia a stabilit deja vinovatul. Cei de la asigurări mi-au spus că au dubii deoarece vinovatului nu i s-a luat permisul de către poliţie şi mi-au cerut să merg să cer eu suspendarea permisului celui vinovat”, spune, revoltat, Mircea Balaban.
„Investigaţiile nu au fost finalizate”
„Nu putem da rezultatul final. Dosarul este la Bu cureşti, de unde aşteptăm un răspuns”, explică Gabriel Ardelean, manager de daune la firma Euroins.
Cristi Dăscălescu, marketing manager Euroins, spune că, în conformitate cu Ordinul CSA 21/19.11.2009, asiguratorul poate desfăşura investigaţii privind producerea accidentului, în termen de cel mult trei luni de la data avizării