Antibiotice IaŞi, unul dintre cei mai mari producători locali de medicamente, controlat de Ministerul Sănătăţii, şi-a propus ca în intervalul 2010-2012 să lanseze aproximativ 80 de produse. Ioan Nani, directorul general al companiei, susţine că aceste lansări ar putea dubla afacerile companiei în următorii doi-trei ani. În intervalul 2007-2009 afacerile companiei au scăzut cu 4,3%, în perioada în care piaţa farmaceutică a avut o creştere anuală de 10-15%.
Antibiotice a anunţat cel mai agresiv plan de lansări în condiţiile în care restul producătorilor locali şi-au propus să aducă pe piaţă 10-20 de medicamente anual. Lansările producătorilor locali sunt importante pentru că preţurile sunt reduse comparativ cu cele de import, iar autorităţile încearcă să stimuleze consumul de medicamente ieftine.
"Există intenţia companiei de a lucra în următorii doi ani aceste 80 de dosare, dar va fi o prioritizare în funcţie de capacitatea de promovare pe care firma o are, dar şi de capacitatea Agenţiei Naţionale a Medicamentului (ANM) , care autorizează punerea pe piaţă.
În măsura în care vom lansa toate aceste produse, afacerile ar putea ajunge la 120 mil. euro în următorii doi-trei ani", a spus Ioan Nani, directorul general al Antibiotice Iaşi.
Antibiotice IaŞi, unul dintre cei mai mari producători locali de medicamente, controlat de Ministerul Sănătăţii, şi-a propus ca în intervalul 2010-2012 să lanseze aproximativ 80 de produse. Ioan Nani, directorul general al companiei, susţine că aceste lansări ar putea dubla afacerile companiei în următorii doi-trei ani. În intervalul 2007-2009 afacerile companiei au scăzut cu 4,3%, în perioada în care piaţa farmaceutică a avut o creştere anuală de 10-15%.
Antibiotice a anunţat cel mai agresiv plan de lansări în condiţiile în care restul producătorilor locali şi-au propus să aducă pe piaţă 10-20 de medicamente a