Una din cele mai "celebre" initiative ale batranului gospodar a orasului dateaza din 1995, cand a propus plenului Consiliului Local colorarea taxiurilor din municipiul Iasi. In motivatia expunerii sale, Constantin Simirad a precizat ca "din fericire, multi taximetristi desfasoara activitate clandestina, neautorizata, ceea ce conduce, pe de o parte, la evaziune fiscala, iar pe de alta parte la comiterea unor fapte antisociale, in special talharii si violuri. Astfel, incepand cu 31 martie 1995 sa fie permisa activitatea taximetrelor ale caror portiere au culoarea galbena, iar cu 1 ianuarie 1996 cele ale caror culoare este in intregime galbena".
Cateva luni mai tarziu, Simirad a inovat un alt proiect de hotarare pentru taximetristi. De aceasta data, taximetristii au fost obligati la semne distinctive. Astfel, incepand cu 1 septembrie 1995, "toate autovehiculele care desfasoara activitate de taxi pe raza municipiului Iasi vor avea culoarea galbena si insemne distinctive obligatorii".
SA
Una din cele mai "celebre" initiative ale batranului gospodar a orasului dateaza din 1995, cand a propus plenului Consiliului Local colorarea taxiurilor din municipiul Iasi. In motivatia expunerii sale, Constantin Simirad a precizat ca "din fericire, multi taximetristi desfasoara activitate clandestina, neautorizata, ceea ce conduce, pe de o parte, la evaziune fiscala, iar pe de alta parte la comiterea unor fapte antisociale, in special talharii si violuri. Astfel, incepand cu 31 martie 1995 sa fie permisa activitatea taximetrelor ale caror portiere au culoarea galbena, iar cu 1 ianuarie 1996 cele ale caror culoare este in intregime galbena".
Cateva luni mai tarziu, Simirad a inovat un alt proiect de hotarare pentru taximetristi. De aceasta data, taximetristii au fost obligati la semne distinctive. Astfel, incepand cu 1 septembrie 1995, "toate autovehiculel